DUDEK WARP2
Warp 2 on suunniteltu erityisesti kokeneille lentäjille.
Se on ihanteellinen työkalu klassiseen kilpailuun sekä PPG-matkalentämiseen: vankka, ketterä, nopea ja tehokas, tarjoaa todellisen lentämisen nautinnon.
Warp 2 on ehdottomasti yksi maailman nopeimmista PPG-varjoliitimistä tällä hetkellä.
Aja pidempiä matkoja, lennä nopeammin ja tehokkaammin!
Warp 2 verrattuna edelliseen versioon:
- täyttyy paljon helpommin ja nopeammin
- on taloudellisempi
- saavuttaa suuremmat matkanopeudet
- Vieläkin parempi fleeri laskeutumisen yhteydessä
Suunnittelu
Liitimen perusparametrien merkittävä parannus oli mahdollista seuraavista syistä:
- hieman muuttunut profiili ja vähentynyt geometrian muuttaminen kohtauskulmaa muutettaessa
- sisältää LE3D-järjestelmän, jota käytetään siipiemme uusissa sukupolvissa
- Puhdas kolmirivinen, mikä tarkoittaa 17 % vähemmän punoksia, joka vähentää vastusta.
Sisäiset vahvistukset koko rakenteella, mukaan lukien kehittynyt diagonaalinen tukijärjestelmä 3Y ja 3Y kaksinkertainen (kulkee kahden tunnelin ja väliseinän läpi kerralla), on suuri merkitys siiven vakaudelle. Sitä täydentävät edelleen huolellisesti viritetyt ohjaimet, integroitu PA (Power Attack) -järjestelmä ja tietysti tuotannossa käytetyt korkealaatuiset materiaalit.
Ominaisuuksia
Lentoonlähdön aikana siipi vaatii ohjaajalta vähemmän huomiota kuin edellisessä versiossa.
Siipi nousee innokkaasti ohjaajan pään yläpuolelle juoksun aikana ja vie hänet tehokkaasti ilmaan jopa suurimmalla lentoonlähtöpainolla ja jopa huomattavilla korkeuksilla merenpinnan yläpuolella (osa testeistä suoritettiin 1100 amsl korkeudessa).
Miellyttävä ja tarkka ohjaus, erityisesti lentoonlähtöpainon yläalueella. Vaaditun jarrutusvoiman progressiivinen kasvu auttaa välttämään liian suuren kohtauskulman. Pidemmillä lennoilla ohjausmukavuus varmistetaan TST-järjestelmällä, joka on todellakin tarpeen suurimmilla lentonopeuksilla. Sen käyttö ei vaikuta liitimen refleksiominaisuuksiin. Uuden liitimen ohjattavuus on moitteeton, aivan kuten edellinen versio.
Refleksiprofiili takaa turvallisuuden koko nopeusalueella, jopa alhaisissa kohtauskulmissa, samalla kun varmistetaan suuri maksiminopeus, paljon suurempi kuin Warp 1 siivessä oli. Suurempi nopeus ja pienempi polttoaineenkulutus mahdollistavat pidemmän lentomatkan.
Suositukset jotka annoimme Warp 1 liitimeen totuttautumiseksi ensimmäisten lentojen aikana suurimmilla nopeuksilla, voivat olla hyödyllisiä: katso PDF
Suunnitteluratkaisut, teknologiat ja muut toiminnallisuudet on lueteltu alla Teknologiat-osiossa.
TEKNINEN TAULUKKO
Lines | A-8000U: 050; 070; 090; 130; 190 / Technora: 190; 280 / Dyneema: 350 | ||||||
Cloth | Porcher Sport 38 g/m2, Dominico tex 34 g/m2, Porcher Sport Hard 40 g/m2, SR Scrim, SR Laminate 180 g/m2 |
* Speeds are given as estimated for the middle wing size and the middle of its weight range. These speeds can vary within +/- 3 km / h depending on the size, take-off weight and additional factors such as air pressure and temperature.
** The basic rule is to choose the size of the wing so that the take-off weight is in the middle of the weight range. Less weight on the wing (lower range take-off weight) can be considered for foot take-off, when flying in calmer conditions, or when we want to improve economy. More experienced pilots who want to fly dynamically, have higher speed and fly in more demanding wind conditions can consider greater wing loading (take-off weight in the upper range). This is a common option among trike users.
*** Note – the canopy significantly changes its behavior with increasing wing loading. The greater the loads, the greater skill and concentration of the pilot are required.
KUVAGALLERIA